Pisząc do klientów i potencjalnych klientów maile, warto wykorzystać również potencjał reklamowy jaki mają. Oczywiście maili przeznaczonych dla konkretnych klientów, czy grup klientów, które zawierają konkretne informacje nie należy pod żadnym pozorem zaśmiecać niechcianą reklamą. Informacja marketingowa może znaleźć się natomiast w stopce maila.

Jak wykorzystać ten potencjał?

Odpowiedzią na to pytanie jet oczywiście wysyłanie jak największej ilości maili do klientów, a najlepiej – nie tylko klientów. Istnieje na to prosty sposób. Reklama firmy w internecie wymaga użycia wielu technik – prowadząc firmowego bloga, fanpage na Facebooku, wideo bloga, czy wykorzystując inne, podobne narzędzia warto zachęcać potencjalnych klientów, żeby pisali do firmy maile – na przykład z pytaniami. Używając odpowiedzi, można w ich stopce umieścić również nieinwazyjną reklamę, która ma szansę zaciekawić i przyciągnąć do firmy więcej klientów.

Warto pamiętać, żeby informacje o sposobie kontaktu z firmą zamieszczać w maksymalnej, możliwej liczbie miejsc w internecie, na przykład na wirtualnej wizytówce, w jednym z katalogów wizytówek. Dzięki temu uzyskuje się większe szanse na nawiązanie kontaktu, który może zachęcać do skorzystania z usług firmy.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów